Міжпредметне інтегрування при викладанні біологічної хімії і токсикологічної та судової хімії студентам фармацевтичного факультету Буковинського державного медичного університету

Автор(и)

Ключові слова:

міжпредметне інтегрування; компетенції; біологічна хімія; токсикологічна та судова хімія.

Анотація

Стаття присвячена міжпредметному інтегруванню при викладанні навчальних курсів біологічної хімії і токсикологічної та судової хімії студентам фармацевтичного факультету, зокрема виокремленню спільних для обох предметів тем, понять, термінів та компетенцій. Аналіз робочих програм із вищезазначених дисциплін виявив, що компетенції набуті студентами-фармацевтами під час вивчення «Біологічної хімії» безперечно мають значення для опанування ними компетенцій курсу «Токсикологічної та судової хімії», а викладання навчального матеріалу обох дисциплін необхідно здійснювати в постійному інтегративному зв’язку задля поглиблення знань і вмінь студентів-фармацевтів, розвитку їх професійного мислення й ерудиції, формування необхідних базових і професійних (фахових) компетенцій майбутніх фахівців фармацевтичної галузі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-17

Як цитувати

Яремій, І. (2024). Міжпредметне інтегрування при викладанні біологічної хімії і токсикологічної та судової хімії студентам фармацевтичного факультету Буковинського державного медичного університету. Природничі, математичні науки та освіта в медицині, 1(1), 49–61. вилучено із https://science.bsmu.edu.ua/article/view/307948

Номер

Розділ

Природничі та математичні дисципліни в медичній освіті