Міжпредметне інтегрування при викладанні біологічної хімії і токсикологічної та судової хімії студентам фармацевтичного факультету Буковинського державного медичного університету
Ключові слова:
міжпредметне інтегрування; компетенції; біологічна хімія; токсикологічна та судова хімія.Анотація
Стаття присвячена міжпредметному інтегруванню при викладанні навчальних курсів біологічної хімії і токсикологічної та судової хімії студентам фармацевтичного факультету, зокрема виокремленню спільних для обох предметів тем, понять, термінів та компетенцій. Аналіз робочих програм із вищезазначених дисциплін виявив, що компетенції набуті студентами-фармацевтами під час вивчення «Біологічної хімії» безперечно мають значення для опанування ними компетенцій курсу «Токсикологічної та судової хімії», а викладання навчального матеріалу обох дисциплін необхідно здійснювати в постійному інтегративному зв’язку задля поглиблення знань і вмінь студентів-фармацевтів, розвитку їх професійного мислення й ерудиції, формування необхідних базових і професійних (фахових) компетенцій майбутніх фахівців фармацевтичної галузі.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Природничі, математичні науки та освіта в медицині
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.